U bent opzoek naar een uitstekende tandarts. Wij zijn opzoek naar loyale patiënten
Vooreerst...
Idente Tandheelkunde werkt graag samen met mensen die hun gebit voor de langere termijn gezond willen houden. Duurzame mondzorg vergt investering met het oog op de toekomst. Wij brengen de ‘algemene voorwaarden’ van uw toekomstige mondgezondheid onder uw aandacht. Samen met u op reis met uw mond. Dat is de ervaring die wij te bieden hebben.
Informed Consent
Onderdeel van het zorgplan is een begroting. Deze begroting wordt met u besproken en naar u beveiligd gemaild. U krijgt via digitaal ondertekenen de gelegenheid de begroting te ondertekenen. Uw handtekening betekent dat u akkoord gaat met de in het zorgplan vermelde behandelingen. U handtekening betekent dat u toestemming geeft aan Idente deze behandelingen te mogen uitvoeren. Uw handtekening betekent dat u bevestigt volledig te zijn geïnformeerd over de in het zorgplan en in de begroting vermelde behandelingen. Uw handtekening betekent dat u volledig bent geïnformeerd over de voor - en nadelen van de in het zorgplan en de begroting vermelde behandelingen en de daarbij behorende nazorg.
Een leven lang...
Tandheelkunde slechts gericht op pijnbestrijding en korte termijn behandeldoelen waarvan u pas veel later de nadelen ondervindt omdat niet tijdig voorlichting is gegeven en behandeld. Dat is niet de tandheelkunde waar wij voorstander van zijn. Toch is dit een veel voorkomend verschijnsel. Vrijwel altijd zijn er latente problemen waarvan u nu geen last heeft. Vaak horen wij: ``maar dit heeft onze vorige tandarts ons nooit verteld!`` Wij hebben ons ontwikkeld van een standaard tandartspraktijk die iedereen behandeld naar een kliniek die zich gespecialiseerd heeft in een type mondzorg voor de langere termijn. Alleen bij pijn naar de tandarts of als er een vulling is uitgevallen en moet het allemaal zo goedkoop mogelijk, dan is Idente Tandheelkunde waarschijnlijk geen goede keuze voor u. Totale - en duurzame mondzorg vergt investering nu en in de toekomst.
Vragen en afspraken.
Wij doen dagelijks ons uiterste best om onze patiënten de service te bieden die ze van ons mogen verwachten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn gegaan dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Onze servicedesk medewerker staat u graag te woord. Vragen over de factuur dient schriftelijk te geschieden. Wij streven er naar u binnen 72 uur te antwoorden. Afspraken dienen uiterlijk 48 uur van te voren worden afgezegd. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht bij het niet nakomen van afspraken. Om u van dienst te zijn en als service maakt Idente Mondzorg gebruik van een email- en een sms-service om uw afspraak te bevestigen en u aan uw afspraak te herinneren. Deze service is geheel kosteloos. Aan deze service kunnen echter geen rechten worden ontleend. Wanneer u een herinnerings-email of -sms niet heeft ontvangen betekent dit dus nadrukkelijk niet dat uw gemaakte afspraak niet door gaat.
Factuur
Onze nota's worden verzorgd door factormaatschappij Intelly. Bent u niet eens met de factuur dan heeft u 8 dagen de tijd om te reclameren. Na 8 dagen wordt de factuur beschouwd als zijnde geaccepteerd. Reclameren is dan niet meer mogelijk. Het is ook mogelijk de nota aan de balie te voldoen. Vragen over de factuur dient schriftelijk te geschieden. Wij streven er naar u binnen 72 uur te antwoorden.
Omgangsvormen
Bij Idente Tandheelkunde zijn we best allergisch tegen ongepaste omgangsvormen. Dreigementen, stemverheffingen, schelden en ander onwenselijk gedrag betekent onmiddellijk het einde van de behandelrelatie. Het is ook niet nodig. Is er een probleem, daar valt altijd over te praten. Komen we er niet uit, relax, er is altijd nog een klachtencommissie.
Uitblinken
Waar wij bij Idente Tandheelkunde in uitblinken is aandacht voor onze patiënten, de patiëntreis, het lange termijn perspectief, de kennisoverdracht, het geduld dat wij opbrengen om telkens weer uitleg te geven, onze audiovisuele communicatie methoden. Dat onderscheidt ons van de van de weide omgeving. Wij zijn geen reguliere tandartspraktijk. Wij doen niet aan 'ziekenfondstandheelkunde', het korte termijn perspectief. Wij zijn niet van de plastic tas, maar van de jutentas. Wij zijn niet van Ali Baba of de Action. Wij zijn een Kliniek voor Reconstructieve Tandheelkunde. Wij zijn er voor mensen die na jaren omzwervingen en veel ervaring met tandartsen, nu eens echt willen weten hoe het zit er wat er voor nodig is. Mensen die klaar zijn met huis-tuin-en-keuken - tandheelkunde en toe zijn aan serieuze lange termijn oplossingen.
Passend?
Wij kunnen alles.Verwijzen doen wij nooit. Elke tandarts verdient zijn patiënt en omgekeerd. Algemene voorwaarden zijn geen 'algemene voorwaarden' wanneer tandarts en patient bij elkaar passen. Wanneer uw behoefte en de behandelvaardigheden van de tandarts elkaar uitnodigen tot een mooi en gewenst behandelresultaat. Hierom proberen wij zo goed mogelijk te communiceren waar wij voor staan en welke patenten daarbij passen. Vaak lukt datnen we zullen ons blijven inspannen om te laten zien waar we voor staan.